Després d'una espera de sis mesos, des de final de novembre, demà a les deu del matí s'enge-guen les vendes radicals a una vintena de velles adoberies del barri del Rec d'Igualada. En aquesta edició, la quarta, ja són 35 les marques de tendència que seran en un trajecte circular al llarg d'aquest espai històric igualadí. A més, en aquesta edició -de la mateixa manera que la del juny passat-, cinc dissenyadors de moda personalitzen una ampolla d'Estrella Damm, i hi imposen el seu segell.

Amb un horari d'obertura d'onze hores durant tres dies, s'engegarà dijous al matí el recorregut que permet veure la transformació temporal del barri del Rec d'Igualada en 'pop-up stores', on es poden adquirir productes de les millors marques i dissenyadors del moment.

Són fins a 35 marques del prestigi de Sita Murt, Custo Barcelona, TCN, Marithé François Girbaud, Adolfo Domínguez, Diesel, Desigual, Antoni Miró, Ash, Josep Abril, Míriam Ponsa i David Valls.

Els dissenyadors escollits per vestir una ampolla d'Estrella Damm són Sita Murt, Totón Comella, Jan Iú Més, Montse Liarte i Krizia Robustella. Cada un donarà a l'objecte el seu estil i personalitat. Hi haurà un espai dins el circuit per a l'exposició durant els tres dies del Rec de les ampolles. Després passaran a formar part del museu que Estrella Damm té a la seu central de Barcelona.

Ahir i avui, a la vintena d'adoberies -algunes d'estètica modernista- seleccionades a la zona del Rec s'hi estaven fent els darrers retocs i hi arribava el material que es posarà a la venda.

L'organització confia, com a mínim, reeditar les excel·lents xifres de pas de les dues darreres edicions, on van fer cap al Rec d'Igualada unes 25.000 persones.