El Rec convoca una nova edició de les botigues efímeres
L'edició d'hivern tindrà lloc els dies 4, 5, 6, i 7 de novembre
La nova edició d'hivern del Rec se celebrarà els dies 4, 5, 6 i 7 de novembre. La venda radical d'estocs i mostraris en un barri industrial vell rebrà altre cop més de 60 marques de moda i dissenyadors, i es combinarà amb desenes de propostes gastronòmiques als food trucks, i de concerts als escenaris Estrella Damm.
El que va néixer com un experiment per donar a conèixer un vell barri amenaçat s'ha convertit en un gran esdeveniment que en l'edició d'estiu passada va tenir 74 marques i 100.000 visitants. El Rec.011 va crear 47 pop up stores, les botigues efímeres que durant quatre dies fan les seves vendes especials d'estocs.
Rec.0 Experimental Stores, la concentració més gran de vendes especials de marques i dissenyadors de moda que es fa al sud d'Europa, s'ha consolidat en cinc anys com un nou format atractiu i innovador per a les marques i els consumidors, segons expliquen els mateixos organitzadors i corroboren les bones xifres de vendes i assistència.
Més a Anoia
-
Un debat a Igualada mostra pessimisme sobre l’ús del català entre els joves
-
Els Moixiganguers d’Igualada expliquen els castells des de dins en una xerrada d’AUGA
-
L’Ajuntament dona la benvinguda a la primera vilanovina de l’any: Azahara Curras Almeida
-
El modernisme va impregnar Igualada en tots els sentits