El Rec porta roba més urbana en una nova edició que arranca amb cues
Els organitzadors preveuen 100.000 visitants i les marques admeten que hi busquen 'feedback'
El Rec.012 Experimental Stores, la 13a edició del festival biennal de botigues efímeres del barri del Rec d'Igualada, ha arrencat amb força. Amb un primer dia amb més visitants que mai i un nou espai que té tots els números per reeixir en aquest certamen: l'Urban Village, la nova zona dedicada exclusivament a botigues de marques de roba urbana. Alguns dels espais ja presentaven cues abans d'obrir i l'organització calcula que fins dissabte rebran la visita de 100.000 persones, segons ha explicat Ramon Enrich, director d'art del Rec.0.
A l'Urban Village no només hi ha botigues, sinó que també hi ha una àrea de rampes per a skaters, sessions de DJ i el food trucks. "Notem que cada cop ve un públic més jove i per això volem potenciar la roba urbana", ha dit Enrich. Aquí hi ha cases com Adidas, Loreak Mendian, Two Thirds i Costamel. També, per primer cop, hi haurà el Secret Market de Privalia, una de les empreses de compra per Internet més importants del moment.
Més a Anoia
-
Santa Margarida de Montbui celebra aquest dissabte la tercera edició de la fira sostenible
-
El Consell de l'Anoia elabora una guia per actuar en els casos de bullying fora de l'àmbit escolar
-
Premien el carril bici d'Igualada com a millor iniciativa sostenible del 2023
-
Els empresaris de Calaf estudien si els surt a compte crear una comunitat energètica