Artés inicia una campanya de lots de Nadal fets cent per cent amb productes locals
L'Ajuntament d'Artés i la Xarxa per a la Sobirania Alimentària de la Catalunya Central han promogut conjuntament una campanya per a la promoció del producte de proximitat de cara a la campanya de Nadal.
Vuit empreses del municipi que elaboren producte agroalimentari participen en la iniciativa d'oferir algun dels seus productes en els lots de Nadal 100% artesencs. L'objectiu de l' acció és potenciar el consum de productes elaborats al municipi durant aquestes festes de Nadal «i sensibilitzar sobre la importància de consumir productes de proximitat i de qualitat», segons han destacat fonts del consistori.
Els lots s'adrecen tant a empreses com a entitats i a veïns i veïnes d'Artés que vulguin oferir un detall de qualitat i de proximitat. Hi ha 5 tipologies de lots amb una mostra representativa dels productes que s'elaboren al municipi: cava, vi, ratafia, cervesa, torró, carquinyolis, neules, galets i bull blanc.
Les empreses que hi participen són el Celler Cooperatiu d'Artés, el Celler Gibert, el Celler Solergibert, Cerberus - Societat cervesera artesenca, la Pastisseria Pessics, Casa Amella, Carnisseries i Xarcuteries Posas i forn de pa de Cal Ton.
Temes
Més a Bages
-
Un vehicle surt de la via a la C-16, a Sant Fruitós de Bages
-
La Fira del Vapor de Sant Vicenç commemorarà el centenari de Ferrocarrils al poble i el bicentenari de Clavé
-
Sant Fruitós acollirà el cap de setmana vinent una fira de Playmobil
-
Cardona acull la tercera edició del mercat La Teixidora, amb comerç, gastronomia i música