Segueix-nos a les xarxes socials:

El Berguedà inverteix 30.000 euros en promoció turística

El Berguedà inverteix 30.000 euros en promoció turísticaD.C.

«Pastureig al Berguedà. Experiències sense filtres». Aquest és el lema de la campanya publicitària que posarà en marxa aquest mes el Consell Comarcal i l'Agència de Desenvolupament del Berguedà per promocionar la comarca com una destinació turística rica en oferta de natura, senderisme o gastronomia a Barcelona i la seva àrea metropolitana, d'on provenen la seva majoria de visitants. La campanya s'ha programat fins al 2021 tot i que per ara només hi ha pressupost per a enguany. Es va presentar ahir a Berga.

Aquest 2019 es destinaran 30.000 euros a la campanya. 10.000 euros s'han invertit en crear-la: concebre-la, fotografies, direcció d'art, dissenys i adaptacions, redaccions de textos. I 20.000 serviran per pagar anuncis en revistes, ràdios d'àmbit nacional aquesta primavera, estiu i tardor i un espot publicitari a TV3 amb la cançó Busco un lloc, que ha cedit gratuïtament per a aquesta iniciativa el grup gironellenc Rúpits. La campanya vol transmetre la idea que el Berguedà és un lloc ideal per fugir de l'estrès i gaudir del paisatge, els esports a la natura i la gastronoimia. Els extres que apareixen a les fotos dels anuncis són del Berguedà.

La proposta també inclou que hi hagi una foto de la campanya berguedana a l'estació del metro de Sants a Barcelona i als busos d'Alsa de Barcelona a Llívia o la d'Andorra durant sis mesos d'enguany. Aquesta darrera activitat es farà quan l'espai dels busos estigui disponible

A més, el projecte també inclou el disseny d'un nou estand modular per vendre el Berguedà a les fires turístiques, el re-styling del web www.visitbergueda.cat , una campanya a les xarxes socials, l'edició de fullets aplicant el llibre d'estil de la marca territorial amb un fullet genèric d'experiències i el passaport de 50 coses que es poden fer al Berguedà abans dels 12 anys, fullets temàtics de producte, fullets amb l'oferta d'allotjament i l'espot publicitari amb cançó dels gironellencs Rúpits.

Tot plegat «amb l'objectiu que tinguem més visitants que vinguin al Berguedà i que se n'emportin una bona experiència que els faci repetir i recomanar-nos com a destinació».

Aquesta és una de les campa-nyes de promoció més important dels darrers anys que s'ha fet al Berguedà, segons va assegurar David Font, director de l'Agència Catalana de Turisme.

Prem per veure més contingut per a tu