Segueix-nos a les xarxes socials:

El Vibra Festival tanca l'edició amb unes 1.500 persones més que l'any passat

Ha acollit més de 4.500 espectadors, un nombre considerablement major al de l’any passat, amb gairebé 3.000

El Vibra Festival tanca l'edició amb unes 1.500 persones més que l'any passatOscar Bayona

Després de cinc setmanes, el Vibra Festival ha tancat la seva segona edició aquest passat dissabte 17 de juliol amb Lágrimas de Sangre i Senyor Oca. Una edició que ha acollit més de 4.500 persones, un nombre considerablement major al de l’any passat (amb gairebé 3.000 espectadors) i que ha arribat majoritàriament de la Catalunya Central (55%), de la resta de Catalunya (42%) i de l’estat espanyol (3%). El públic manresà ha significat un 25%.

El festival —nascut l’any passat en plena pandèmia— s’ha tornat a celebrar amb totes les mesures sanitàries pertinents: assistents asseguts, distàncies de seguretat, mascaretes, entrades i sortides esglaonades, i espais ben diferenciats (platea, lavabos, barres i zona de restauració).

En total, han estat tres directes amb entrades exhaurides: ZOO i Maria Türme (16 de juny); Oques Grasses i Maluks (17 de juny); i Stay Homas (26 de juny). Concerts als quals cal sumar Ciudad Jara, Iseo & Dodosound, Smoking Souls, Els Amics de les Arts i Lágrimas de Sangre juntament amb Senyor Oca. Cal destacar també la gran aposta del cicle pels artistes locals. I és que amb el suport de Cases de la Música, s’ha pogut descobrir el talent de La Prima Vera, Lasta Sanco, EKKO i Xicu, a més de gaudir dels seus directes.

Per altra banda, va haver-hi dos concerts que no es van poder celebrar durant el festival a causa de la covid, quedant ajornats per aquesta tardor de 2021. El directe d’Ana Tijoux passarà al 16 d’octubre a la Sala Stroika en el marc de l’Estepa Mediterrània; i el de Ladilla Rusa junt a Los Valientes, que se celebrarà el 13 de novembre, també a la sala manresana.

El Vibra Festival va néixer l’any passat en plena pandèmia, impulsat per Les Cases de la Música i l’Ajuntament de Manresa. Es finança amb les entrades (46%), la venda de begudes (14%) i les aportacions econòmiques de l’Ajuntament de Manresa (22%) i de la Casa de la Música de Manresa (15%), així com del patrocini de marques (4%).

Prem per veure més contingut per a tu