Seat du a Ginebra el nou Ibiza, el pròxim pas en l'estratègia de creixement
El president de Seat, Luca de Meo, aspira a convertir la marca amb seu a Martorell en una de les companyies més dinàmiques de la indústria de l'automoció i el pròxim pas per a aquest objectiu serà el llançament de la cinquena generació de l'Ibiza, que presentarà oficialment al Saló de l'Automòbil de Ginebra.
La presentació del nou Ibiza, que tindrà lloc a principi de març, obre un any que Seat espera que sigui especial també en termes comercials, després d'una mica més de quatre anys d'augment consecutiu de vendes i d'aconseguir un increment del 16,5 % el gener passat. «Seat es troba en una fase de consolidació i creixement i estem treballant per convertir-nos en una de les organitzacions més dinàmiques de la nostra indústria», assegura De Meo en un comunicat de la filial del grup Volkswagen. De Meo destaca que el nou Ibiza, el model més venut de la marca amb més de 5,4 milions d'unitats, «suposa un enorme salt cap endavant per a la marca i està cridat a establir un punt d'inflexió en el segment». El llançament del nou Ibiza s'emmarca en l'ofensiva de productes que ha realitzat la companyia.
Temes
Més a Economia
-
L’empresa alemanya Lang Laser inverteix prop de dos milions en una fàbrica a Sant Salvador de Guardiola
-
La CE amenaça Apple amb una multa del 20% de la facturació si el sistema dels iPad incompleix les normes antimonopoli
-
Les multinacionals facturen 132.892 milions d'euros a Catalunya el 2021, el 30,4% del volum total
-
¿Vols obrir un rocòdrom? Descobreix la nova fórmula d'Indoorwall i aconsegueix una rendibilitat alta