Cinquanta-dos establiments participaran en la segona edició d'Aparadors Creuats
L'original campanya comercial de Manresa tornarà dilluns i fins a l'1 d'abril després de les bones sensacions de l'any passat
Cinquanta-dos comerços, un parell més que l'any passat, participaran a partir de dilluns i fins a l'1 d'abril a la capital del Bages en la segona edició de la campanya Aparadors Creuats que organitza Manresa+Comerç. La iniciativa, que l'any passat va sorprendre la clientela i els mateixos comerciants, pretén formar parelles de botigues que s'intercanvien els aparadors en una experiència que, en alguns casos, dóna resultats realment sorprenents.
Relacionades
La campanya, que serà l'aportació de Manresa+Comerç a la Setmana del Comerç, que organitza per primera vegada la Generalitat arreu del país, busca, a banda de la promoció del comerç, una posada en escena que convidi a la visita i al passeig, segons explicava ahir, durant la presentació de l'experiència (a la qual va assistir també la delegada al territori d'Empresa i Coneixement, Bàrbara Minoves), el president de l'entitat organitzadora, Jaume Pont.
Enguany, prendran part en la campanya les parelles La Creadora (passeig Pere III)-Ca l'Arpellot (Bases de Manresa), La Creadora (Casanova)-Ca l'Arpellot (Carrió), Júlia Perfumeria-Forn de Cabrianes, Copèrnic-The Animal King, Itziar-Neus Suárez, Estrada-Rios Running, Parcir-Farrés 39, Peiró-Petit Celler, Caddie-Montse Interiors, Expert Juanola-Món Verd, Uró-Pas a Pas, Nounat-Sobrerroca, L'Orquídia-Abacus, Forn de Cabrianes-Tennessee, Señor-Sala Team, SG4 (dona)-La Lionesa, SG4 (nens)-La Lionesa, Vins Tomasa-Viatges Masanés, Triskel 365, Farmàcia Planas-Pastateca, Prodigy Nails-Nails, El Caribú-Pakpil, Setè Cel-Klt Sabateria, L'Etamin-Terreny de Joc, Macmobles-Xarol i Quenna Estètica-Òptica Universitària.
Dins la setmana, se celebrarà una classe magistral a càrrec del reputat especialista en visual merchandising Andreu March, a la sala d'exposicions D'Art. Les parelles de comerços seran valorades per un jurat. El premi consistirà en un assessorament personalitzat a càrrec de March. El públic podrà participar també en l'experiència mitjançant un concurs fotogràfic a Facebook, el premi del qual seran 50 euros.
Ahir, durant la presentació, la dinamitzadora de Manresa+Comerç Esther Boniquet va insistir que «aquesta no és una activitat lúdica, per als establiments, sinó educativa», i va considerar que la campanya «treu el millor de cada comerç». Per contra, Boniquet i Pont van lamentar «la mandra» d'alguns comerciants a continuar-hi participant (enguany hi debuten 13 establiments; 11 no repeteixen) o a apuntar-s'hi. «Hi ha qui obre la persiana amb la mandra a les orelles, i contra la mandra a l'associació no hi podem fer res», va queixar-se Boniquet.
Temes
Més a Economia
-
L'euríbor tanca l'abril al 3,703% i permet la primera baixada de les quotes de les hipoteques des de finals del 2021
-
L'IPC arriba al 3,3%; coneix la seva evolució
-
La Seguretat Social avisa: jubilar-se als 63 pot comportar penalitzacions
-
IFEMA Madrid consolida el seu creixement amb més de 7 milions de benefici el 2023