Botiguers de Cardona i Solsona viatgen a Londres per aprendre tècniques de venda
Un grup de 20 botiguers de comerços de Cardona i Solsona han realitzat recentment un «Retail Tour» a Londres per veure i experimentar de primera mà noves tècniques de comerç que es podrien traslladar als seus establiments. L'acció va ser organitzada per l'Agència de Desenvolupament Local de Solsona i Cardona i va tenir la presència dels alcaldes de Cardona, Ferran Estruch, i de Solsona, David Rodríguez.
El tour va durar tres dies, durant els quals els botiguers van visitar deu eixos comercials repartits al llarg de 30 quilòmetres. Durant les visites, es van mostrar tècniques de col·locació de producte, de gestió per categories, de distribució de mobiliari i de psicologia del consumidor, entre d'altres. Els comerciants també van poder aprendre noves tendències en els punts de venda i nous trucs centrats en la Tecnologia de la Informació i la Comunicació.
Els punts principals que es van visitar van ser Camden Town, els magatzems Harrods i Bond Street i Regent Street, entre d'altres.
Temes
Més a Economia
-
L’empresa alemanya Lang Laser inverteix prop de dos milions en una fàbrica a Sant Salvador de Guardiola
-
La CE amenaça Apple amb una multa del 20% de la facturació si el sistema dels iPad incompleix les normes antimonopoli
-
Les multinacionals facturen 132.892 milions d'euros a Catalunya el 2021, el 30,4% del volum total
-
¿Vols obrir un rocòdrom? Descobreix la nova fórmula d'Indoorwall i aconsegueix una rendibilitat alta