L'ACT llança un nou espai web per promocionar el turisme familiar
L'Agència Catalana de Turisme (ACT) ha posat un marxa un nou espai web per promocionar el turisme familiar a les 27 destinacions certificades al territori.
La campanya, dirigida als mercats català i espanyol, es pot consultar a través del portal catalu-nya.com, on s'inclouen apartats com una agenda d'esdeveniment i activitats i informació pràctica sobre cadascuna de les zones certificades.
Pel al director de l'Agència Catalana de Turisme, David Font, «el turisme familiar és un dels productes clau en l'estratègia turística, tant pel que fa a les estades llargues com a escapades de cap de setmana».
Amb aquesta iniciativa, l'ACT busca «segmentar la promoció dels municipis de Catalunya» i «visibilitzar-ne l'oferta turística especialitzada».
A Catalunya hi ha 27 destinacions certificades dins el programa familiar amb més de 480 afiliats.
Temes
Més a Economia
-
L’empresa alemanya Lang Laser inverteix prop de dos milions en una fàbrica a Sant Salvador de Guardiola
-
La CE amenaça Apple amb una multa del 20% de la facturació si el sistema dels iPad incompleix les normes antimonopoli
-
Les multinacionals facturen 132.892 milions d'euros a Catalunya el 2021, el 30,4% del volum total
-
¿Vols obrir un rocòdrom? Descobreix la nova fórmula d'Indoorwall i aconsegueix una rendibilitat alta