La possibilitat que la firma nord-americana Amazon sigui el patrocinador principal del FC Barcelona de cara a aquesta temporada sembla remota. Segons va publicar ahir en la seva edició digital el diari Sport, la firma no estaria disposada a tancar un acord d'una magnitud tan gran amb la celeritat amb què ho vol fer el club blaugrana, que necessita un patrocinador per a la camiseta per iniciar la temporada.

Amazon començarà a operar la tardor del 2017 des de Barcelona després de la compra d'un nou centre logístic al Prat de Llobregat. Per això està interessat a unir el seu camí amb el club blaugrana, però més endavant. A més, no li ha fet gaire gràcia que s'hagi fet públic aquest interès, desvetllat dijous per RAC-1. Les filtracions interessades han molestat Amazon, de la mateixa manera que ho van fer amb Qatar Airways, el patrocinador fins el 30 de juny, la renovació del qual ara mateix no està descartada.

Lluny del que s'esperava

Segons sembla, les xifres que mouen les firmes que s'han ofert al Barça són lluny dels 65 milions d'euros que espera el club. Aquest, pressionat per la massa social, preferiria no tornar a pactar amb Qatar, però al final s'hi pot veure abocat.