El Petit Celler va celebrar dissabte per sisè any consecutiu la tradicional Festa del Cava. Enguany, però, tenia un gran objectiu: arribar a més persones a través d'Internet. La xarxa social Twitter es va convertir en el gran aliat.

Centenars de persones van assistir al tast, que aquest any incloïa 26 cellers de cava catalans, nou de xampany i quatre d'aliments o postres d'acompanyament. Alhora els assistents podien anar comentant les seves impressions a través de la xarxa social Twitter. Segons dades de l'organització, ahir més de 350 persones van fer servir la frase "festa del cava" i, tenint en compte els seguidors que tenen cadascuna a la seva pàgina de la xarxa social, es va arribar a més de 7.000. L'organització es va mostrar molt satisfeta que una gran quantitat dels assistents fessin servir aquest canal.

Una altra de les novetats de la festa del cava del Petit Celler d'aquest any és que va tenir la col·laboració del CATIC i de l'empresa bagenca Vinthink, que van ser les que van fer possible l'aposta per les noves tecnologies.