Solsona i Cardona engeguen una campanya per atraure empreses i talent al territori
L'Agència de Desenvolupament Local de Solsona i Cardona activa durant el mes d'agost una campanya d'atracció d'empreses i talent al territori Solcar (Solsonès i Cardona) a través de les plataformes LinkedIn i YouTube. La campanya s'allargarà fins al mes de març de l'any vinent. «Viure i treballar és possible!» és el lema d'un programa ambiciós que vol donar a conèixer el territori i les seves possibilitats a les empreses que volen créixer o que estan buscant un lloc on instal·lar-se, així com també a les persones interessades a fer un canvi de vida en un entorn més tranquil i a prop de la natura, on poder gaudir amb més qualitat del temps d'oci i de la família. Entre altres accions, s'enviaran missatges privats des dels perfils dels alcaldes de Solsona i Cardona a LinkedIn a responsables d'empreses que vulguin créixer i a persones en recerca de noves oportunitats professionals, es publicaran més de trenta notes al perfil de l'Agència a LinkedIn i es penjaran setze vídeos a YouTube.
Temes
Més a Solsonès
-
Solsona enllesteix les obres d'una nova pista poliesportiva a l'aire lliure
-
La Fira de Sant Isidre ultima els detalls per la seva 71a edició
-
23 municipis de l'Alt Llobregat baixen d'excepcionalitat a alerta per sequera
-
Un estudi confirma que presos del règim franquista van construir la carretera de Coll de Jou a Pont d'Espia