El president de Movistar + i responsable de Vídeo Espanya, Sergio Oslé, va explicar ahir que el consum sota demanda s'ha quadruplicat a la plataforma en els últims cinc anys i ha passat del 5% al 20% entre els seus abonats, i que arribaria al 40% si no s'hi inclogués l'esport.

En una conferència del Fòrum de la Comunicació organitzat pel Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC), va assegurar que es viu una època en què els consumidors han pres el control: «Quan parlem de revolució de la televisió, parlem de revolució dels consumidors».

Va dir que aquest contingut sota demanda té una forta implantació sobretot en ficció, on arriba al 80%, però que en esports com la Fórmula 1 ja arriba al 20%, segons dades de la companyia.

Considera una tendència «imparable» consumir quan es vol i on es vol, i va dir que un terç dels clients de la plataforma fan servir multidispositius per veure els continguts. Oslé va explicar que Movistar + vol impulsar la tecnologia i la producció original.