Estudiants d'Educació Infantil d'UManresa col·laboren amb l'escola Sant Ignasi de Manresa en la creació d'un conte sobre la diabetis
El treball forma part de les Accions Integradores
Tres estudiants del Grau en Mestre d'Educació Infantil de la Facultat de Ciències Socials de Manresa de la UVic-UCC, Laia Capsada, Elsa Colldeforn i Judit Grimaldos, han col·laborat amb l'escola Sant Ignasi de Manresa en la creació d'un conte sobre la diabetis, titulat "Un pessic de màgia". El treball forma part de les Accions Integradores, una activitat inclosa en el currículum acadèmic dels estudis que fa treballar de forma conjunta estudiants de diferents cursos del grau en alguna acció educativa en benefici de la comunitat. La creació del conte es va dur a terme durant el curs passat i havent de superar tots els incovenients de la pandèmia en l'àmbit escolar.
L'objectiu del treball era crear un conte sobre la diabetis, una malaltia que afecta alguns infants de l'Escola Sant Ignasi i que molt possiblement les futures mestres es trobaran durant la seva carrera professional. La finalitat del conte és donar a conèixer la malaltia tant a infants com adults, a més de plantejar consells sobre com tractar-la en l'àmbit escolar. Amb aquests consells, el conte esdevé també una eina útil per a docents que conviuen amb infants diabètics a l'aula. El treball s'ha fet de la mà d'una nena de l'escola que pateix aquesta malaltia i que ha estat la que ha aportat part de la informació que conté el conte, especialment la relacionada amb el fet d'haver de conviure amb la malaltia. La mateixa nena és també l'autora d'algunes de les il·lustracions de la publicació.
Temes
Més a UManresa-FUB
-
Rècord de visitants a les portes obertes d’UManresa
-
162 estudiants de secundària competeixen en la tercera edició del concurs de simulació de negocis CompanyGame d’UManresa
-
Alumnat del Grau en Infermeria i del CFGS d'Administració i Finances treballen junts les competències de cada professió
-
Les Portes Obertes a UManresa s'amplien per donar més opcions de conèixer la Universitat a futurs estudiants