Salou vol desvincular-se de l'oferta d'alcohol i sexe del Karibean Spring Break, un festival estudiantil francès, motiu pel qual requerirà a l'organització que retiri el nom del municipi de la seva proposta, segons informa el consistori.

El director gerent del Patronat de Turisme de Salou, Juan Carlos Capilla, va anunciar ahir que es requerirà "el cessament immediat" en l'ús del nom de Salou en la promoció d'un paquet turístic de quatre dies, del 4 al 8 del mes de maig vinent.

El web del festival el promociona amb frases com: "el sexe i l'alcohol sempre prevalen en una atmosfera de bogeria pura!" i afegeix, entre d'altres, que és una "gran oportunitat per fotre un clau amb l'embriaguesa com a excusa. La teva primera orgia a Espanya".

Capilla va assegurar que estan "totalment en contra d'aquest paquet perquè ataca frontalment" la seva estratègia de promoció com a primer destí d'oferta familiar i com a destí esportiu.

El Patronat de Turisme de Salou es desvincula totalment d'aquesta comercialització "agressiva" del primer destí turístic de Catalunya amb segell familiar i el primer municipi de sol i platja de Catalunya amb més pernoctacions (prop de 8 milions).

El consistori recorda que el Karibean és una oferta privada, igual que Saloufest -el festival universitari britànic que acaba aquest dissabte-, però que tots dos perjudiquen la marca Salou.