El saló immobiliari Barcelona Meeting Point, que es va clausurar ahir, ha constatat el repunt del sector, amb la participació de més de 16.000 visitants acreditats i més de 34.000 visites, que superen les 33.000 registrades en l'edició de l'any passat.

Segons va informar ahir l'organització del certamen en un comunicat, al voltant del 10% dels visitants de BMP van realitzar una compra d'un immoble o fruit de la informació obtinguda ho preveuen fer en les pròximes setmanes.

El Delegat Especial de l'Estat al consorci de la Zona Franca de Barcelona i president de BMP, Jordi Cornet, va afirmar que «aquest any hem celebrat BMP enmig d'una situació excepcional i malgrat això hem rebut més de 16.000 visitants».

Cornet va destacar també un augment de l'activitat comercial respecte a les últimes edicions, així com la «satisfacció de les empreses participants, que ha seguit sent generalitzada, fet que demostra l'eficàcia de BMP».

El certamen ha fet aquest any un pas endavant en l'aplicació de noves tecnologies, tant en la tecnologia digital en el sector com en l'organització de l'esdeveniment, fet que ha permès poder realitzar enquestes, l'organització de sortejos i, en general, una millor monitorització del perfil de visitants amb vista a tenir en compte al saló de l'any vinent, segons l'organització.