Una cinquantena de persones van assistir ahir a la segona Àgora d'Opinió organitzada per l'agència de promoció econòmica osonenca Creacció, amb el suport de la UVic-UCC. La convidada del dinar-col·loqui era Teresa Niubó, directora de Recursos Humans de l'empresa d'alimentació de gats i gossos Affinity Petcare, que va explicar la transformació digital de la seva companyia.

Niubó va insistir als assistents (representants de les entitats organitzadores i empresaris del territori central) la necessitat d'aprofitar els recursos digitals per al creixement de l'empresa. La ponent va explicar detalladament el procés que ha seguit Affinity Petcare, a partir de pilars com la construcció de la marca en l'entorn digital, la relació amb el client online, el comerç a la xarxa, el reclutament de talent especialitzat i la disseminació de la cultura digital en l'estructura de l'empresa.

Niubó va explicar que la transformació a l'entorn digital ha estat, en el seu cas, un èxit, que ha permès que en aquests moments el negoci a internet ja suposi el 4% del volum de facturació global de l'empresa, "i creix al 300% anual", va puntualitzar la ponent.