Montepio i Arag impulsen la pòlissa d'assistència en viatge Go Happy Card

El nou producte cobreix qualsevol imprevist personal

18.05.2017 | 19:30
Montepio i Arag impulsen la pòlissa d'assistència en viatge Go Happy Card

El Montepio de Conductors i ARAG han fet públic aquest migdia la creació i comercialització d'un nou producte d'assistència en viatge que rep el nom de Go Happy Card que ofereix una àmplia cobertura personal i sense anar vinculat a la matrícula d'un vehicle. Aquesta acció s'emmarca en la nova etapa que ha emprès el Montepio d'oferir nous serveis i productes als seus socis i a la població en general.

La nova proposta cobreix qualsevol imprevist personal, des del quilòmetre 0 ja en viatge. L'assistència s'ofereix per a tots els vehicles del titular de la pòlissa, així com si el desplaçament és a peu o en transport públic. La cobertura de l'assistència mèdica arriba fins als 30.000 euros, en territori de l'estat o a l'estranger i l'assistència mecànica preveu la reparació del vehicle a la carretera sempre que sigui possible. El document que detalla les característiques d'aquesta pòlissa es pot consultar al web www.gohappycard.com

ARAG amb el qual el Montepio de Conductors ha establert aquesta aliança és una companyia asseguradora alemanya, de defensa jurídica i assistència en viatge que està present a l'estat des de fa més de 40 anys.

El Montepio, que basa la seva activitat en la defensa dels conductors, disposa de la corredoria d'assegurances SegurSoci. L'entitat va néixer el 1930, a partir de la iniciativa de professionals de la conducció de Manresa i de Berga.

En el decurs de l'acte de presentació, Llorenç Juanola, president del Montepio, ha remarcat els elements diferencials d'aquesta pòlissa, en especial, el fet d'estar vinculada a la persona contractant i no a la matrícula del vehicle. Per la seva banda, Jaume Amer, responsable de la zona Catalunya d'ARAG, ha fet èmfasi al treball conjunt que s'ha portat a terme amb el Montepio i al valor de treballar amb un club de conductors amb una una història i una massa socials rellevant. També han intervingut Ramon Baraldés, director del Montepio i David-Joan Torra, de l'Agència Co, empresa responsable de la campanya de publicitat.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook

Economia

Ausa explica els seus orígens i evolució als alumnes d'Automoció de l'EPSEM

Ausa explica els seus orígens i evolució als alumnes d'Automoció de l'EPSEM

Els alumnes del grau d'Engi-nyeria d'Automoció de l'EPSEM de Manresa van poder assistir,...

Manresa celebra aquest cap de setmana la III Jornada de Coaching

La FUB acollirà demà, de 9 a 14 hores, la III Jornada de Coaching i Creixement...

Les comarques centrals sumen el 6% de les places turístiques de Barcelona

Bages, Berguedà, Anoia i Moianès ofereixen un total de 685 establiments, el 3,9% de la demarcació

L'últim El més llegit
Enllaços recomanats: Premis cinema