Arran de l'inici de les operacions de Gas Natural Distribución per realitzar el procés físic de canvi de gas propà al natural a la xarxa solsonina, alguns abonats han tingut incidències amb el servei els darrers dies. Per aquest motiu, i després de la sol·licitud expressa de l'Ajuntament, el consistori solsoní ha informat que, en cas de d'estar més de 24 hores sense subministrament de gas o patir alguna altra incidència, els ciutadans poden trucar al telèfon 932697812.

Mitjançant aquest telèfon, la companyia també programarà la visita a domicili necessària per efectuar l'adequació d'instal·lacions i les transformacions dels aparells de cada client, que aniran a càrrec de la mateixa empresa. A banda d'aquest telèfon, els abonats també disposen del número gratuït d'atenció al client 900 708 709.

En cas d'una necessitat urgent a la qual la companyia subministradora no doni la resposta desitjada, els solsonins poden posar-ne en coneixement l'Oficina d'Atenció Ciutadana municipal, al 973 480 050, i fer-hi constar el nom i el telèfon de contacte per tal que el consistori realitzi les gestions pertinents. Des l'Ajuntament, s'aconsella que ho facin les persones que fa més de 24 hores que no tenen servei.