La primavera aterra a Google

El doodle d'aquest 20 de març el protagonitzen unes roques que ressusciten amb alegria en veure l'arribada de la primavera

21.03.2016 | 07:35
La primavera aterra a Google

Avui 20 de març es celebra l'arribada de la primavera i el famós cercador més internacional s'ha volgut unir a la festivitat. Per això ha emprat un doodle d'allò més original en el qual les lletres són substituïdes per unes animades roques que ressusciten en veure florir un arbre que posa punt i final al hivern.

L'estació més florejada, i per a molts la més desitjada de l'any, ja ha arribat i amb ella el bon temps, més hores de llum i nombroses sensacions que només desperta la primavera.

Google homenatja les fites històriques o dates assenyalades amb els seus doodles

Internet és una gran hemeroteca i per això pots consultar els doodles més importants, així com la seva història o creadors a la següent pàgina: www.google.com/doodles/

Aquestes petites obres d'art virtual poden ser adquirides i fins i tot decorar qualsevol tipus d'objectes com samarretes, segells o monopatins a través de la seva botiga virtual.

Història del doodle

Google sol decorar les lletres del seu logotip per celebrar els aniversaris de personatges cèlebres o dates claus en el món de la ciència o la cultura, com pot ser el naixement de Charles Chaplin, els guanyadors del Nobel, l'aniversari de 'El Quijote' o bé algun esdeveniment rellevant o nou.

El famós cercador ha sorprès amb doodles interactius com per exemple amb el que va commemorar el 30 aniversari de Pac-Man, que permetia jugar al famós videojuego. Altres doodles destacats van ser el dedicat al 70 aniversari del naixement de John Lennon, amb un vídeo que repassava la imatgeria del Beatle; el 60 aniversari de la publicació de 'Els astronautes' de Stanislaw Lem, amb diversos minijocs, o l'increïble dedicat a Les Paul, recreant una guitarra inspirada en el mestre de les sis cordes que permetia als usuaris compondre cançons.

La importància que Google concedeix als seus doodles és tal que la companyia compta amb un departament exclusiu dedicat a la seva creació. Així mateix, convoca concursos internacionals per buscar nous talents en la creació de doodles.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
Enllaços recomanats: Premis cinema