Segueix-nos a les xarxes socials:

Compromís d'Aigua de Rigat per prestar millor atenció als seus clients

Compromís d'Aigua de Rigat per prestar millor atenció als seus clientsadr

La síndica de greuges d'Igualada, Rosa Maria Sánchez Fuentes, David Gall, gerent de la Compa-nyia Aigua de Rigat ,i Sergi Sanchís, defensor del client d'Aigua de Rigat, han signat un acord per resoldre amb més agiitat els problemes relacionats amb el consum d'aigua a Igualada. En un marc general, les parts afirmen que la col·laboració es fa «amb la voluntat de millorar l'atenció als ciutadans i ciutadanes».

Aquest conveni permetrà atendre, de forma àgil i personalitzada, les reclamacions relatives al servei de l'aigua que arribin a la síndica de greuges d'Igualada. L'acord té una vigència de dos anys prorrogables i respon a la voluntat d'Aigua de Rigat d'apropar-se a les persones i donar més garanties als usuaris davant un eventual conflicte amb la companyia. La Sindicatura de Greuges d'Igualada és una institució que, amb independència i objectivitat, té la missió de defensar els drets fonamentals i les llibertats públiques dels ciutadans i les ciutadanes davant l'Administració municipal, dels organismes administratius que en depenen, així com de les empreses de serveis públics municipals i dels concessionaris dels serveis públics. Des de la creació de la figura del defensor del client, la mediació s'ha consolidat com una eina eficaç per a la resolució: el 93% dels casos gestionats han estat solucionats.

Prem per veure més contingut per a tu