Compromís d'Aigua de Rigat per prestar millor atenció als seus clients
La síndica de greuges d'Igualada, Rosa Maria Sánchez Fuentes, David Gall, gerent de la Compa-nyia Aigua de Rigat ,i Sergi Sanchís, defensor del client d'Aigua de Rigat, han signat un acord per resoldre amb més agiitat els problemes relacionats amb el consum d'aigua a Igualada. En un marc general, les parts afirmen que la col·laboració es fa «amb la voluntat de millorar l'atenció als ciutadans i ciutadanes».
Aquest conveni permetrà atendre, de forma àgil i personalitzada, les reclamacions relatives al servei de l'aigua que arribin a la síndica de greuges d'Igualada. L'acord té una vigència de dos anys prorrogables i respon a la voluntat d'Aigua de Rigat d'apropar-se a les persones i donar més garanties als usuaris davant un eventual conflicte amb la companyia. La Sindicatura de Greuges d'Igualada és una institució que, amb independència i objectivitat, té la missió de defensar els drets fonamentals i les llibertats públiques dels ciutadans i les ciutadanes davant l'Administració municipal, dels organismes administratius que en depenen, així com de les empreses de serveis públics municipals i dels concessionaris dels serveis públics. Des de la creació de la figura del defensor del client, la mediació s'ha consolidat com una eina eficaç per a la resolució: el 93% dels casos gestionats han estat solucionats.
Temes
Més a Anoia
-
El Rec.0 programa més d’una trentena d’activitats culturals gratuïtes en un entorn patrimonial excepcional
-
Un debat a Igualada mostra pessimisme sobre l’ús del català entre els joves
-
Els Moixiganguers d’Igualada expliquen els castells des de dins en una xerrada d’AUGA
-
L’Ajuntament dona la benvinguda a la primera vilanovina de l’any: Azahara Curras Almeida