A banda que l'arròs sigui gustós, en el servei de paelles a domicili també és molt important que arribi a l'hora i acabat de cuinar. Per al servei de transport, El Vermell mobilitza el seu personal i va valorar «no cobrar el servei de desplaçament», explica el responsable, Damià Giménez, i assegura que alguns clients han vingut per primer cop al restaurant arran d'haver comprat des de casa, de forma online, una paella. «No ha estat fàcil l'adaptació. Hem hagut de dir als cambrers que han d'agafar el cotxe, però ho han entès», destaca.

D'altra banda, el restaurant Cal Spaguetti sol·licita el servei de distribució a l'empresa Telepan. «Considerem que ho fan bé de preu, i no cobrem el servei als clients que ens fan una comanda d'una paella d'arròs amb moltes racions i que, per tant, el preu és elevat», explica el propietari.

Al restaurant Cal Ladis, de Sant Fruitós de Bages, els mateixos treballadors s'encarreguen de portar les paelles a domicili. «Com que obrim poques hores, per les restriccions, hi ha treballadors amb ERTO que els puc donar la feina de repartidor perquè facin alguna cosa», afegeix el responsable, Dani Giner, però té clar que la prioritat és servir el client a taula.

«Quan puguem obrir totes les hores i tinguem tot el personal al restaurant, contactarem amb una empresa que ens ho transporti», explica. De fet, altres restauradors afirmen a aquest diari que portaven la paella en taxi abans de la pandèmia, quan el nombre de clients que ho demanaven era irrisori.