Una empresa aconsegueix el repte turístic d'unir en un forfet el patrimoni cerdà
Kerretània Projectes Culturasl ha unit en una sola ruta diferents elements culturals de la comarca
La iniciativa privada ha passat una vegada més davant de les administracions i una empresa de la Cerdanya ha creat rutes sobre el patrimoni de la vall resseguint els vestigis que hi ha en diversos municipis d'un i altre costat de les fronteres, ja siguin estatals, provincials o municipals.
Es tracta de l'empresa Kerretània Projectes Culturals, que ja l'any passat va constatar l'interès del turisme per conèixer la història de la vall lligant el seu patrimoni i obviant les divisions administratives.
L'empresa, del gestor local Gerard Cunill, ha creat un forfet cultural integrat que permet visitar el patrimoni de Llívia, Bolvir i Martinet, a més d'altres vestigis com els de Puigcerdà i Montlluís, fortalesa declarada Patrimoni de la Humanitat per la Unesco, situada a pocs quilòmetres de la capital cerdana.
El nou producte turístic, consultable al portal a Internet de Kerretània, suposa l'inici de la consecució d'un dels principals reptes d'unificació del turisme de la Cerdanya, liderat històricament per les administracions.
Més a Cerdanya
-
L’Escola Agrària del Pirineu inicia les preinscripcions d’FP
-
Els propietaris de l’Estació Bertran diuen que les llicències estan en regla
-
Roba tres cops en un mateix supermercat de Puigcerdà en 15 dies i s'emporta menjar i begudes
-
El Bisbat d'Urgell denuncia la suplantació amb intel·ligència artificial de l'arquebisbe Joan Enric Vives