La Seu acollirà el juny un debat sobre el futur i la utilitat dels boscos municipals
La jornada se celebrarà el proper dissabte, dia 9
redacció
La Institució Catalana d'Estudis Agraris (ICEA), ha convocat per al dissabte nou de juny a la Seu d'Urgell una taula rodona sobre la gestió dels boscos públics de propietat municipal. Aquesta tipologia de terreny suposa pràcticament una quarta part de la superfície forestal catalana i es concentra principalment als Pirineus i a les Terres de l'Ebre, segons ha remarcat els responsables de l'ICEA.
La jornada te com a objectiu «analitzar i debatre les polítiques que es desenvolupen sobre aquest tipus de bosc, valorant la situació actual de la seva gestió i explorant noves perspectives pel futur», tal com han explicat els organitzadors. El punt de partida del debat serà el document «La política forestal en els boscos municipals declarats d'utilitat pública», el qual ha estat preparat per la Secció Forestal de la mateixa ICEA. En la jornada, hi participarà l'alcalde d'Alp i president del Consell cerdà, Ramon Moliner, i el subdirector general de Boscos, Enric Vadell, entre d'altres.
- L'entorn del bisbe Xavier Novell denuncia que l'Església espanyola li posa pals a les rodes per fer un recés religiós
- Navàs acomiada el jove de 18 anys que va perdre la vida a l'Ametlla de Merola amb un sentit minut de silenci
- El Grup Ítaca crearà un gran espai d'oci diürn i nocturn a Sant Fruitós de Bages
- La greu malaltia que passa desapercebuda i creix cada vegada més: «Em deien que no tenia res i vaig arribar a pensar que era càncer»
- Adeu al para-sol: l'invent que fa ombra a quatre persones ja és a les platges de Catalunya
- Catalunya activa el primer avís per onada de calor de l’any: els termòmetres es dispararan a partir de diumenge
- L’entrenador de running creat per dos joves de Navàs que et parla per WhatsApp: 'A la gent li agrada molt per la seva facilitat d’ús
- El fitxatge de Xevi Pujol li sortirà car al Barça de bàsquet