Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

La Seu acollirà el juny un debat sobre el futur i la utilitat dels boscos municipals

La jornada se celebrarà el proper dissabte, dia 9

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google

redacció

La Institució Catalana d'Estudis Agraris (ICEA), ha convocat per al dissabte nou de juny a la Seu d'Urgell una taula rodona sobre la gestió dels boscos públics de propietat municipal. Aquesta tipologia de terreny suposa pràcticament una quarta part de la superfície forestal catalana i es concentra principalment als Pirineus i a les Terres de l'Ebre, segons ha remarcat els responsables de l'ICEA.

La jornada te com a objectiu «analitzar i debatre les polítiques que es desenvolupen sobre aquest tipus de bosc, valorant la situació actual de la seva gestió i explorant noves perspectives pel futur», tal com han explicat els organitzadors. El punt de partida del debat serà el document «La política forestal en els boscos municipals declarats d'utilitat pública», el qual ha estat preparat per la Secció Forestal de la mateixa ICEA. En la jornada, hi participarà l'alcalde d'Alp i president del Consell cerdà, Ramon Moliner, i el subdirector general de Boscos, Enric Vadell, entre d'altres.

Tracking Pixel Contents