El Patronat de Lleida promou el turisme al mercat d'Israel a través de tres periodistes
El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida ha portat a terme aquest mes de maig una acció de promoció del turisme del Pirineu al mercat d'Israel a través de la visita de periodistes especialitzats d'aquest país. Els periodistes turístics han visitat les comarques de l'Alt Urgell, el Pallars Jussà, el Pallars Sobirà, la Noguera i la ciutat de Lleida amb l'objectiu de donar a conèixer i promocionar en aquest mercat l'oferta turística de la demarcació de Lleida vinculada a la natura, la cultura i la gastronomia, segons han explicat des del patronat. Els mitjans digitals en què treballen els tres periodistes reben més de 75 milions de visites mensuals. Es tracta de la periodista Gil Gutkin, del portal Foody, la pàgina web de gastronomia més important d'Israel; Reut Sahar, del diari on-line Walla! News d'informació de caire generalista, amb més de 67 milions de visites mensuals; i Maya Darin, editora de gastronomia i turisme del diari i de la pàgina web Israel Hayom.
Temes
Més a Cerdanya
-
Dos anys després continua pendent el desplegament del Govern a Puigcerdà
-
Integra Pirineus rep un doble guardó per la inserció amb gestió forestal
-
La coral Capella de Santa Maria de Puigcerdà guanya el Cerdà de l’Any 2023
-
La pluja deixa més de 50 mm en tres dies a la Cerdanya, el Berguedà i el Solsonès