La Seu activa una app local de gestió de tràmits i comunicació institucional
L’Ajuntament de la Seu d’Urgell ha activat una aplicació gratuïta que té com a finalitat facilitar a la ciutadania la realització de les gestions i alhora poder agilitzar els processos propis de l’administració, segons ha explicat el mateix consistori.
L’app, que es diu Tramit, ofereix diverses funcionalitats com ara fer tràmits, rebre notificacions i realitzar pagaments en línia. Igualment, aquesta nova eina també permetrà a l’Ajuntament fer comunicacions a la ciutadania com ara informar d’incidències a la via pública o realitzar processos de participació ciutadana a fi efecte de conèixer l’opinió dels veïns o d’una part concreta de la població a l’hora de prendre decisions. Tramit ja es pot descarregar als telèfons des d’Apple Store i Google Play, així com des de la pàgina web de l’Ajuntament.
Temes
Més a Cerdanya
-
Dos anys després continua pendent el desplegament del Govern a Puigcerdà
-
Integra Pirineus rep un doble guardó per la inserció amb gestió forestal
-
La coral Capella de Santa Maria de Puigcerdà guanya el Cerdà de l’Any 2023
-
La pluja deixa més de 50 mm en tres dies a la Cerdanya, el Berguedà i el Solsonès