La campanya publicitària per la consulta pels Jocs d'hivern va costar prop de 330.000 euros
El Govern publica la xifra a preguntes de la CUP, que la considera un "despropòsit"
La campanya publicitària per difondre la consulta sobre els Jocs Olímpics d'hivern 2030 a Catalunya va costar 329.682,01 euros, segons la informació facilitada per l'executiu català a preguntes del grup parlamentari de la CUP.
Segons la resposta a la pregunta parlamentària, 28.765 euros van ser per a la creativitat, 203.996,77 per a la difusió multimèdia i 96.920,24 per a la difusió digital. La CUP ha difós la resposta a través de les seves xarxes socials acompanyada del text: "329.000 euros per promocionar la consulta dels Jocs Olímpics d'Hivern. D'una consulta que no es va celebrar. D'uns Jocs que no se celebraran. Quin despropòsit".
Temes
Prem per veure més contingut per a tu
Comentaris
Veure comentaris