El 93% del temps de visionament de la televisió es dedica a canals en obert
Dels 5.585 milions d'euros que el 2015 es va embutxacar el sector televisiu, 1.178 venien de la programació en obert
Segons revela l'informe Televisió en obert. Contribució a la societat espanyola, elaborat per la consultora Deloitte, els espanyols dediquen una mitjana diària de 233 minuts a mirar la televisió. D'aquest temps, el 93% el dediquen a canals en obert, mentre que el 7% restant es destina a la programació dels canals de pagament. Segons l'estudi de la consultora, els ingressos de la televisió en obert representen el 63% del total del sector televisiu: dels 5.585 milions d'euros que es va embutxacar el 2015, 1.802 milions d'euros van ser ingressos de la televisió en obert, mentre que 1.718 milions provenien de subvencions. La televisió de pagament va facturar els 2.065 milions d'euros restants. Tot i així, el pes de la televisió en obert, pel que fa a la recaptació, ha baixat respecte d'anys anteriors. El 2011 els seus ingressos representaven el 72% del total del negoci, i el 2015 suposaven el 63%. Tot i així, la responsable de l'estudi, Concha Iglesias, va avisar que la inversió mundial en publicitat creixerà el 2%, i va instar les televisions a aprofitar l'ocasió.
Temes
Més a Televisió
-
Lluís Canut anuncia que té Parkinson a les poques setmanes de jubilar-se
-
TV3 tindrà el seu 'Masterchef' amb famosos
-
Aurah Ruiz pateix una aparatosa caiguda a 'Supervivientes' i acaba a l'hospital: "Ha estat un gran ensurt"
-
Una parella de Sant Fruitós de Bages participa a "Factor X" amb un "himne contra la grassofòbia"