La premsa local reivindica el «lideratge» i creixement a les plataformes digitals
El sector celebra el Dia de la Premsa Comarcal remarcant la seva «rellevància», ja que informen sobre allò que ningú més tracta
El president de l'Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), Francesc Fàbregas Bonet, va reivindicar ahir el «lideratge» dels mitjans de comunicació locals, ja que «tots sumats» serien la primera publicació del país. També va celebrar el creixement a les plataformes digitals, amb més de 33 milions de pàgines vistes aquest any i 5 milions d'usuaris al mes. «Això són xifres de grans empreses i ho està aconseguint la premsa local i comarcal», va assegurar Fàbregas en la 5a edició del Dia de la Premsa Comarcal.
Segons Fàbregas, la premsa local és rellevant perquè dona a conèixer tot allò que passa als pobles i comarques. Això és també el fruit del seu èxit, ja que parlen de temes que ningú més tracta i ofereixen al lector «les informacions que realment li interessen», va dir el president de l'ACPC.
El Dia de la Premsa Comarcal va tenir tres ponències. La primera d'elles va ser de l'arquitecta Carme Pigem Barceló, de l'estudi d'arquitectes localitzat a Olot, RCR Arquitectes; la de la monja sor Lucía Caram i la del productor de televisió i exmembre del grup La Trinca Josep Maria Mainat.
Temes
Més a Televisió
-
«Blue lights»: Més risc, més pressió a Belfast
-
'El Gran Prix' guanya una denúncia d'UTECA a poques setmanes del seu retorn a TVE
-
'Maxton Hall': la sèrie més viral de Prime Vídeo trenca rècords i anuncia una segona temporada
-
Adeu a 'La ruleta de la suerte' tal com la coneixem: el programa introduirà aquests nous canvis