Rakuten TV oferirà alguns dels seus continguts en una versió gratuïta
La plataforma en 'streaming' japonesa llançarà properament un catàleg d'accés lliure amb publicitat
La plataforma de continguts en streaming Rakuten TV ha decidit apostar per un nou model de negoci, més enllà de les tradicionals subscripcions. Seguint la fórmula del portal Youtube, l'empresa ha anunciat que llançarà una versió gratuïta del seu servei. D'aquesta manera, qualsevol persona podrà accedir de franc a una part del catàleg de la plataforma, en una versió que es finançarà a través dels continguts publicitaris. Segons ha explicat l'empresa, de capital japonès, en un comunicat, la nova versió del servei tindrà un catàleg format per pel·lícules i ficcions de Hollywood i productes locals que s'ampliarà progressivament sumant continguts exclusius.
La decisió de Rakuten és un desafiament per als gegants del sector com HBO, Amazon o, sobretot Netflix, que també s'ha plantejat incloure publicitat. Així, a partir d'ara, els espectadors que accedeixin a Rakuten es trobaran a la mateixa plataforma el catàleg de pagament i contingut gratuït amb publicitat. La companyia presumeix de ser la primera plataforma que combina els dos models.
Temes
Més a Televisió
-
Lluís Canut anuncia que té Parkinson a les poques setmanes de jubilar-se
-
TV3 tindrà el seu 'Masterchef' amb famosos
-
Aurah Ruiz pateix una aparatosa caiguda a 'Supervivientes' i acaba a l'hospital: "Ha estat un gran ensurt"
-
Una parella de Sant Fruitós de Bages participa a "Factor X" amb un "himne contra la grassofòbia"