Disney+ pren impuls davant HBO Max, segons el baròmetre OTT de GECA
Amazon Prime registra rècords històrics per sobre el 70% mentre Movistar Plus+ manté la tendència a la baixa
Dilluns van fer-se oficials els resultats del nou baròmetre OTT de GECA (d’àmbit nacional), que van mostrar com Diseny+ ha recuperat el tercer lloc en el podi de plataformes on més usuaris tenen accès (pagant, o no). Amb un 34’8%, però, està lluny encara de Netflix, líder amb un 74’6%, i d’Amazon PrimeVideo, que, amb un 70’9%, ha batut els seus rècords històrics. Diseny+, a més, ha sigut la plataforma amb un augment més notable (+5,8 punts), seguida de Prime Video (+3,6) i HBO Max (+2,9), que, tot i créixer, ha baixat al quart lloc amb un 33%. Movistar Plus+, amb un 24,4%,és l’única de les cinc grans plataformes que ha perdut usuaris (-1’8 punts), ja que Netflix segueix estancada, però, tot i així, ha crescut 0,8 punts. Cal tenir en compte, de totes maneres, que es tracta d’un trimestre on s’aturen les competicions esportives.
Mentrestant, YouTube repeteix com el servei finançat per anuncis més usat, arribant al 49,4%. També segueix a l’alça TikTok, empatada amb AtresPlayer, que ha caigut al 27,6%.
Temes
Més a Televisió
-
Lluís Canut anuncia que té Parkinson a les poques setmanes de jubilar-se
-
TV3 tindrà el seu 'Masterchef' amb famosos
-
Aurah Ruiz pateix una aparatosa caiguda a 'Supervivientes' i acaba a l'hospital: "Ha estat un gran ensurt"
-
Una parella de Sant Fruitós de Bages participa a "Factor X" amb un "himne contra la grassofòbia"