CatalunyaCaixa inicia la segona edició de les targetes CX Solidària
CatalunyaCaixa ha iniciat la segona edició del programa de la targeta CX Catalunya Solidària amb la participació de 4.746 clients de l'entitat a la Catalunya Central que ja han contractat i faran servir aquesta targeta. En el conjunt de Catalunya, l'entitat financera té 62.000 clients inscrits en aquest programa.
En el marc d'aquest programa, els clients trien tres entitats socials a les quals volen destinar una part de le seves compres. En aquesta segona edició, 117 organitzacions no lucratives han presentat els seus projectes per ser receptors dels fons del programa. Els requisits per aspirar a les ajudes del programa són estar domiciliades a Catalunya i desenvolupar un projecte que s'executi principalment a Catalunya en els àmbits de la pobresa, la salut o l'educació.
Per la seva banda, durant els mesos de maig i juny els clients han pogut votar per un dels projectes solidaris de les entitats candidates. En aquesta ocasió, les més votades han estat la Fundació Privada Avismón Catalunya, Pallapupes i repeteix l'Associació Catalana Pro Persones amb Sordceguesa (APSOCECAT).
Més a Economia
-
L’empresa alemanya Lang Laser inverteix prop de dos milions en una fàbrica a Sant Salvador de Guardiola
-
La CE amenaça Apple amb una multa del 20% de la facturació si el sistema dels iPad incompleix les normes antimonopoli
-
Les multinacionals facturen 132.892 milions d'euros a Catalunya el 2021, el 30,4% del volum total
-
¿Vols obrir un rocòdrom? Descobreix la nova fórmula d'Indoorwall i aconsegueix una rendibilitat alta