Segueix-nos a les xarxes socials:

Campus Madrid de Google acull el Social Media Trending Tools

Eines capdavanteres mundials del SEO o de l'Email Màrqueting entre les ponències del 18 de novembre

Campus Madrid de Google acull el Social Media Trending ToolsEFE

El 18 de novembre vinent se celebrarà al Campus Madrid de Google la IV edició de Trending Tools, la cita referent per conèixer les millors eines del mercat per a professionals del Màrqueting Digital i les Xarxes socials explicades pels SEOs propis creadors.

L'esdeveniment, designat un dels deu millors del sector a Espanya, compta en aquesta quarta edició amb eines de la talla de la líder mundial en posicionament SEO -SEM Rush- o la dominadora de l'Email Màrqueting en espanyol -Doppler-. L'any passat, #TTools va aconseguir 13 milions d'impressions de més de 3.000 tuits arribant a més d'1,4 milions de persones. El hashtag oficial de l'esdeveniment va aconseguir ser Trending Topic a Madrid, Saragossa i Sevilla.

Trending Tools és un esdeveniment del sector digital nascut a Astúries fa quatre anys que es va diferenciar des del principi de tots els altres: No parlarien gurús, influencers o personalitats, ho farien les mateixes eines. L'objectiu era que tots els assistents sortissin de TTools amb alguna informació útil i d'immediata aplicació al SEO dia a dia.

Traslladat des de fa dos anys a Madrid, Trending Tools segueix apostant per portar els creadors d'eines perquè expliquin funcionalitats, trucs, novetats i casos d'èxit a un aforament limitat a només 150 places.

Aquest any, el programa compta amb: Juan Pablo Tejela, CEO de Metricool, eina de gestió de xarxes socials; Héctor Castillo, CEO de Noysi, eina de comunicació empresarial; Jonathan Solis, CEO de Flame Analytics, eina d'analítica digital aplicada a negocis físics; Javier Abrego, CEO de Tweet Binder, eina d'analítica Twitter i Instagram; María Díaz, Country Manager Spain de Doppler, eina d'Email Màrqueting; Natalia Paskhina, PR Manager Spain LATAM de SEMRush, eina de SEO; Antonio Calero, Màrqueting Manager Spain de AdEspresso by Hootsuite, eina de gestió de campanyes de publicitat en Facebook i Instagram.

Prensa Ibèrica -empresa editora de Regió7- és el nou partner de la IV edició de Trending Tools incorporant-se a l'organització de l'esdeveniment. El grup editorial especialitzat en l'edició de diaris compta amb 15 capçaleres pròpies i 15 associades, obtenint el 29% de la premsa nacional, tan impresa com a digital.Les entrades ja estan a la venda a la web oficial www.trendingtools.es i continua oberta la possibilitat de convertir-se en patrocinador i ser part d'uns dels esdeveniments més importants del sector a escala nacional.

Prem per veure més contingut per a tu