L'escola Montserrat, finalista en tres categories dels premis de màrqueting educatiu d'àmbit estatal
L'escola Montserrat de Sant Vicenç de Castellet ha estat escollida com a finalista en 3 categories dels II Premis Nacionals de Màrqueting Educatiu, un guardó d'àmbit estatal al qual s'han presentat 620 candidatures. L'escola bagenca ha estat finalista en la categoria de millor campanya de promoció, millor estratègia en xarxes socials i professional de referència en el màrqueting educatiu per al director de l'escola, Dani Mauriz, que es disputa el guardó amb quatre candidatures més.
El veredicte final del jurat es farà públic en una gala al CaixaForum de Madrid, el dia 2 de febrer. A partir del dia 15 de gener es podran votar les candidatures on-line a través del web http://premiosmarketingeducativo.com/finalistas2018. Aquestes votacions populars no seran vinculants però sí tingudes en compte pel jurat, format per experts, que decidirà els guanyadors finals. Els premis, adreçats a tots els centres educatius preuniversitaris, han rebut més de 620 candidatures per a les 7 categories que proposaven: Millor campanya de promoció, Millor vídeo promocional, Professional de referència, Millor pàgina web, Millor blog, Millor estratègia en xarxes socials i Portal educatiu més influent. L'any passat, en la primera edició del certamen creat per Marketing and Schools i SchoolMars, l'escola Montserrat va guanyar en la categoria de Millor estratègia en xarxes socials.
Temes
Més a Economia
-
L’empresa alemanya Lang Laser inverteix prop de dos milions en una fàbrica a Sant Salvador de Guardiola
-
La CE amenaça Apple amb una multa del 20% de la facturació si el sistema dels iPad incompleix les normes antimonopoli
-
Les multinacionals facturen 132.892 milions d'euros a Catalunya el 2021, el 30,4% del volum total
-
¿Vols obrir un rocòdrom? Descobreix la nova fórmula d'Indoorwall i aconsegueix una rendibilitat alta