Telefónica va llançar ahir el seu assistent intel·ligent Movistar Home, que es posarà a la venda amb la campanya de Nadal i amb el qual l'operadora entra de ple en la batalla per la llar connectada, en la qual tindrà com a competidors Google, Amazon i Apple. L'assistent també incorpora funcionalitats en el marc d'una aliança de Telefónica amb El Corte Inglés, Iberia i Twitter. «Aquest llançament suposa portar la intel·ligència artificial a Fusión, a Movistar, als nostres clients», va resumir el president de Telefónica Espa-nya, Emilio Gayo, en la presentació, que va tenir lloc en un programa especial Late Motiv d'Andreu Buenafuente, de Movistar +.

Al principi del mes, Telefónica va obrir el període de prereserva del dispositiu, amb la data prevista de lliurament dels encàrrecs a partir del 15 de novembre, i Gayo va explicar que ja s'ha esgotat l'estoc inicial de 5.000 unitats i que hi haurà una campanya nadalenca del producte sense precisar dates.