Miró obre a Igualada la primera botiga de la seva nova marca ElectroKing
La cadena de distribució Miró Electrodomésticos ha obert a Igualada la primera botiga física de la seva nova marca, ElectroKing.
L'establiment, de 500 metres quadrats, està situat a la rambla del General Vives d'Igualada, municipi en el qual la marca disposa d'«un considerable volum» de clients que compren a través del web.
L'establiment, que també té un espai dedicat a mobilitat sostenible, disposa d'un ampli catàleg de productes que normalment no es troben en botigues tradicionals i a uns preus equivalents als dels webs, han explicat fonts de Miró, que va adquirir la botiga en línia ElectroKing el mes de juny passat.
«Amb aquesta nova marca busquem trobar nous segments de clients que actualment prefereixen comprar en línia que anar a una botiga física», va assenyalar ahir en un comunicat el director general de la cadena nascuda a Martorell, Matteo Buzzi.
Temes
Més a Economia
-
Saps que pots cobrar una ajuda extra per menors a càrrec?
-
El nombre de dones directives continua a la baixa i és de només el 15,6% a l'Estat
-
El jurat dels Premis Bioconstrucció escull els cinc projectes finalistes i fa públiques les dues mencions
-
El CETIM oferirà un curs pràctic en formació acústica