CaixaBank va iniciar ahir el procés de substitució de la marca Bankia a les oficines retail, segons va fer públic ahir. Els treballs suposen el canvi de la retolació interior i exterior de tota la xarxa, així com la personalització de la imatge dels caixers. Es tracta d'un procés que es desenvoluparà de manera progressiva i que està previst que es completi en 9 setmanes.

A les comunitats autònomes on ahir era efstiu, com a Catalunya, l'actuació a les oficines retail començarà avui. Durant la setmana passada, una vegada conclosa la fusió legal, es va fer l'adaptació de la imatge de marca als edificis corporatius, entre els quals s'inclouen la seu operativa de Madrid i l'antiga seu social de Bankia,ubicada a València, entre d'altres.

L'entitat combinada, presidida per José Ignacio Goirigolzarri i dirigida per Gonzalo Gortázar, té 623.800 milions d'euros en actius totals a Espanya, un volum que la converteix en el banc de més dimensió del mercat domèstic, amb una posició rellevant a escala europea, segons reporta l'entitat.

El nou grup reforça el seu lideratge en banca retail a Espanya, amb prop de 20 milions de clients i la primera posició en la quota de mercat de tots els productes clau: dipòsits (24%), crèdits (26%) i estalvi a llarg termini (29%), que inclou les assegurances d'estalvi, els fons d'inversió i els plans de pensions.