ÚLTIMA HORA
La pluja deixa 60 mm a Monistrol i 46 mm a Manresa fins a les 20 h i complica el trànsit amb diferents accidents
Deporvillage tanca el Black Friday amb un augment del 15% en les vendes
L’e-commerce esportiu manresà líder a Espanya Deporvillage ha aconseguit un increment del 15% en les vendes durant la campanya de Black Friday respecte a la mateixa campanya de 2020, i ha superat els 10 milions d’euros de facturació, segons dades de l’empresa. Amb descomptes fins del 50% i amb un cupó extra del 10%, més de 2 milions de persones han visitat l’e-commerce durant els dies de campanya. El top 5 dels productes més venuts en aquesta setmana especial han estat el tèxtil, les sabatilles, els components ciclistes i els corrons, assegura Deporvillage, que remarca que entre les firmes més demandades, es mantenen al capdavant The North Face, Garmin, Adidas, Castelli, Salomon, Shimano, Gore Wear i Finisseur.
Temes
Prem per veure més contingut per a tu
Més a Economia
-
L’empresa alemanya Lang Laser inverteix prop de dos milions en una fàbrica a Sant Salvador de Guardiola
-
La CE amenaça Apple amb una multa del 20% de la facturació si el sistema dels iPad incompleix les normes antimonopoli
-
Les multinacionals facturen 132.892 milions d'euros a Catalunya el 2021, el 30,4% del volum total
-
¿Vols obrir un rocòdrom? Descobreix la nova fórmula d'Indoorwall i aconsegueix una rendibilitat alta
Comentaris
Veure comentaris