El 'miniMcDonald's' aterra a Espanya: la cadena llança una innovadora i renovada proposta
Aquesta nova línia de restaurants de menjar ràpid arrasarà amb espais molt més eficients
Tot i tenir èxit mundial amb la seva cadena de restaurants de menjar ràpid, McDonald's continua innovant dia a dia per no defraudar els seus fans i continuar captivant milions de persones. Aquest cop ha optat per llançar una nova proposta de restaurants: CosMc's.
El CEO de la cadena d'hamburgueseries, Chris Kempczinski, va assegurar durant la presentació dels resultats del segon trimestre de la multinacional, que la nova marca que proposa McDonald's “és un concepte de format petit amb tot l'ADN de McDonald's, però amb la seva pròpia personalitat".
Tal com apunta CNBC, els primers locals d'aquesta nova línia de restaurants obriran les portes al públic les primeres setmanes del 2024. Pròximament, es coneixeran més detalls sobre aquesta nova iniciativa que proposa la cadena de menjar ràpid, des dels seus plans d'expansió fins a la seva estratègia de llançament.
Saps que menjar de pressa pot provocar-te diabetis tipus II o empitjorar el teu estat mental?
Diferències entre el McDonald's original i la nova proposta de marca
McDonald's ha decidit posar un nom diferent a aquesta nova proposta, ja que vol que es diferenciï dels seus restaurants originals. La nova iniciativa de McDonald's farà referència a CosMc, un personatge de McDonaldland que va aparèixer en diversos anuncis del restaurant als anys 80 i 90.
La seva principal diferència estarà en la mida. S'espera que els nous establiments tinguin unes dimensions molt més reduïdes en comparació d'un McDonald's tradicional. El motiu de reduir la mida del local és per l'èxit que estan tenint actualment les comandes a domicili. Amb aquesta reducció d'espai, l'empresa prescindeix de grans instal·lacions i té l'oportunitat d'invertir diners en altres qüestions noves i innovadores.
Tot i que, McDonald's ha intentat créixer com a empresa més enllà del seu negoci principal, no ha aconseguit quallar i obtenir èxit en cap ocasió, desprenent-se de les tres cadenes amb les quals va intentar expandir la seva marca original.
Temes
Més a Economia
-
Converteix la teva afició per l'escalada en una oportunitat d'autoocupació gràcies al nou concepte de rocòdrom
-
Les glaçades tardanes afecten el 100% de la producció de poma de muntanya: "Hem estat a 25 graus al gener i això no és normal"
-
Descobreix l'import que et pot cobrar una gestoria per fer-te la declaració de la Renda
-
Obertes les inscripcions per a les primeres activitats del TecnoBages 2024