El 'miniMcDonald's' aterra a Espanya: la cadena llança una innovadora i renovada proposta

Aquesta nova línia de restaurants de menjar ràpid arrasarà amb espais molt més eficients

McDonald's llança un nou espai gastronòmic, el 'miniMcDonald's'

McDonald's llança un nou espai gastronòmic, el 'miniMcDonald's' / Arxiu - McDonald's PICTURE ALLIANCE / TOBIAS HASE/D / DPA - ARXIU

R.V.

Tot i tenir èxit mundial amb la seva cadena de restaurants de menjar ràpid, McDonald's continua innovant dia a dia per no defraudar els seus fans i continuar captivant milions de persones. Aquest cop ha optat per llançar una nova proposta de restaurants: CosMc's.

El CEO de la cadena d'hamburgueseries, Chris Kempczinski, va assegurar durant la presentació dels resultats del segon trimestre de la multinacional, que la nova marca que proposa McDonald's “és un concepte de format petit amb tot l'ADN de McDonald's, però amb la seva pròpia personalitat".

Tal com apunta CNBC, els primers locals d'aquesta nova línia de restaurants obriran les portes al públic les primeres setmanes del 2024. Pròximament, es coneixeran més detalls sobre aquesta nova iniciativa que proposa la cadena de menjar ràpid, des dels seus plans d'expansió fins a la seva estratègia de llançament.

Diferències entre el McDonald's original i la nova proposta de marca

McDonald's ha decidit posar un nom diferent a aquesta nova proposta, ja que vol que es diferenciï dels seus restaurants originals. La nova iniciativa de McDonald's farà referència a CosMc, un personatge de McDonaldland que va aparèixer en diversos anuncis del restaurant als anys 80 i 90.

La seva principal diferència estarà en la mida. S'espera que els nous establiments tinguin unes dimensions molt més reduïdes en comparació d'un McDonald's tradicional. El motiu de reduir la mida del local és per l'èxit que estan tenint actualment les comandes a domicili. Amb aquesta reducció d'espai, l'empresa prescindeix de grans instal·lacions i té l'oportunitat d'invertir diners en altres qüestions noves i innovadores.

Interior d'un McDonalds

Interior d'un McDonalds / CEDIDA

Tot i que, McDonald's ha intentat créixer com a empresa més enllà del seu negoci principal, no ha aconseguit quallar i obtenir èxit en cap ocasió, desprenent-se de les tres cadenes amb les quals va intentar expandir la seva marca original.