La 25a Mostra d'Igualada, la Fira de Teatre Infantil i Juvenil, que se celebrarà del 24 al 27 d'abril, va presentar ahir la imatge gràfica d'una edició d'aniversari, que tindrà com a lema "25 anys portant pares al teatre". La imatge té com a protagonistes Júlia i Agustí Pelfort, filla i pare igualadins que han col·laborat desinteressament amb la fira.

Al cartell s'ha optat per un fons totalment neutre per potenciar el missatge, la nena que empeny el pare, la nova generació que manté el lligam amb la cultura, com destacava ahir el regidor de Cultura, Josep Miserachs.

La promoció de la fira la completa un espot, amb els mateixos protagonistes del cartell, i rodat als afores d'Igualada. Aquí es pot veure la protagonista empenyent un cotxet on porta assegut el seu pare. La campanya gràfica la signa l'agència Boxcom, integrada per l'artista igualadí Ramon Enrich i el director Joan Domènech, conjuntament amb l'equip de La Mostra d'Igualada.

Pel que fa a comunicació, el canvi més important d'aquesta edició és la nova web del certamen, totalment orientada a l'usuari i dividida en els apartats següents: espectadors, artistes, professionals, premsa i empreses. Un espai àgil, molt intuïtiva i apta per ser consultada des de diferents aparells.