El contraatac de Piqué a la cançó de Shakira: «Aquest és per a tota la vida»
Poques hores després que Shakira revoluciones les xarxes socials amb la seva nova cançó en col·laboració amb Bizarrap, Gerard Piqué ha torna a agafar un micro per parlar i contraatacar a tot el rebombori.
I, com era d'esperar, no ha deixat a ningú indiferent. Tan sols uns minuts després de començar l'stream, l'exjugador del Barça ha anunciat que la Kings League té nou patrocinador: Casio. I no ha escatimat en elogis cap a la marca: "Aquest rellotge és per a tota la vida", ha dit. Tot un dard a la seva exparella, que en el hit compara a la nova xicota de Piqué, Clara Chía, amb un Casio. "Vas canviar un Rolex per un Casio", canta la colombiana.
Piqué, conegut per les seves bromes i els seus trolejos, ha promès fins i tot que regalarà rellotges Casio a alguns dels seus contertulians, com Iker Casillas, que s’ha connectat a la transmissió.
Els altres participants a l'stream també han bromejat sobre tot aquest afer. DjMariio ha assegurat que «mientras no me salpique» i el Kun Agüero ha contestat amb un «claramente tenés razón».
«Doncs que es preparin per a diumenge, que n’hi ha més», ha anunciat Gerard Piqué, que sembla sentir-se confortable amb tot plegat.
Temes
Més a Gent
-
Alejandra Marisa: així és la model de 60 anys guanyadora d'un certamen de Miss Univers a l'Argentina
-
María del Monte fa 62 anys, però no és feliç: "No són dies fàcils"
-
Ana Boyer i Fernando Verdasco, pares del seu tercer fill
-
Rosalía visita per sorpresa els infants amb càncer de l'Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona