La delegació de l´Institut Nacional de la Seguretat Social (INSS) de Manresa, situada al carrer del Bruc, ha acumulat llargues cues d'usuaris aquest matí a causa d'una avaria informàtica.

Tal i com ha explicat a aquest diari la treballadora Marina Brichs, que està al punt d'informació de la oficina, quan els treballadors han arribat a la delegació a dos quarts de vuit del matí (hora en la qual encara no s'atenen usuaris) el sistema informàtic «ja no funcionava. No hem pogut ni engegar els ordinadors». Aleshores, els empleats han fet gestions amb la delegació de Barcelona per intentar solucionar el problema, però finalment sembla que l'avaria tenia l'origen a Madrid. L'avaria afectava tant els ordinadors com la màquina expenedora de tiquets.

A les 9h, quan l'oficina ha obert les portes al públic, el problema encara no estava resolt i ha quedat solucionat al voltant de 3/4 de 10h del matí, segons ha assenyalat la mateixa Brichs. Els treballadors estan, hores d'ara, atenent de manera intercalada les persones que tenien cita prèvia amb les que hi van sense hora. Ho fan amb la màxima celeritat per intentar recuperar el temps perdut i fer evitar una llarga espera als usuaris.