Motors que no s'engeguen, portes que no tanquen i retards
Des que l'empresa Hispano Igualadina, del grup Monbus, es va fer càrrec de la línia pública de bus Manresa-Barcelona -per un plet guanyat als tribunals que va suposar que Bages Exprés deixés de donar el servei el desembre de l'any passat- hi ha malestar.
Motors que no s'engeguen, portes que no tanquen i retards han portat usuaris a denunciar el que consideren que és un servei deficient.
Alerten que s'estan produint incidències que podrien estar vinculades al mal manteniment dels autocars.
Posen com a exemples una avaria a l'alçada de Rubí i com a conseqüència els passatgers van haver d'esperar que un altre bus passés a recollir-los i una altra avaria abans de sortir de Barcelona que va fer que molts passatgers haguessin de fer el trajecte drets.
Consideren que una cosa són les incidències puntuals i una altra que siguin sovintejades fins al punt que hi hagi usuaris que es plantegin tornar a desplaçar-se amb tren.
Temes
Més a Manresa
-
La presència d'una espècie de còrvid en un arbre del Passeig de Manresa altera els plans d'esporga de l'Ajuntament
-
Llistes independents del Bages i el Berguedà fan front comú per reclamar millores
-
Una food truck al claustre per celebrar el Dia Internacional dels Museus
-
La Joviat guanya el 17è Concurs de Joves Cuiners i Cambrers de Catalunya