L'Índex de Satisfacció del Client obté un 8,2 sobre 10
La valoració global del servei va obtenir el 2018 la millor nota des que es van iniciar les enquestes ISC (Índex de Satisfacció del Client), i va obtenir un 8,2 sobre 10. En aquesta enquesta es valoren diversos aspectes del servei com ara: la presència, amabilitat dels conductors i la informació del servei (amb resultats superiors al 8,5); la neteja, el recorregut, la comoditat, la seguretat, la puntualitat, el preu del bitllet i la freqüència. Aquest any, la freqüència de pas i la neteja han obtingut les valoracions més altes des que es fa l'ISC (2005). El 87% dels usuaris són de Manresa i la parada més utilitzada és la de Guimerà. Els enquestats destaquen com a aspectes que han millorat més els nous busos híbrids (25%) i la freqüència de pas (14%).
Temes
Més a Manresa
-
La CUP defensa a Manresa que és l’única que fa política real «al servei de la gent»
-
Albiach diu a Manresa que la decisió de Sánchez ha de comportar una regeneració democràtica
-
L'Ajuntament de Manresa ofereix 2.200 places als casals d'estiu d'enguany
-
Detecten un conductor que quadruplicava la taxa d'alcoholèmia a Manresa