03 de octubre de 2020
03.10.2020
Regió7

Els usuaris assumeixen amb resignació els canvis

Poca gent s'acosta als centres d'atenció primària si no és amb cita prèvia o per recollir algun informe

02.10.2020 | 23:21
Els usuaris assumeixen amb resignació els canvis

Els usuaris de l'atenció primària s'han agafat amb resignació el nou model d'atenció, en el qual es prioritza l'atenció telefònica davant de la presencial, com fins ara.

«Per a ells és més fàcil. Ho entenc. I encara més amb tota aquesta moguda», deia una dona davant el CAP Sagrada Família de Manresa. Hi va anar per buscar els resultats d'una analítica. No tenia queixes del tracte rebut, al contrari. Davant un altre ambulatori una dona comentava que tenia una analítica pendent del febrer. «És rutinària i tampoc no gosava venir per no entorpir». Ara li han donat hora per al 13 d'octubre». A la cua hi havia un parell de persones que volien demanar hora.

Una altra dona i el seu fill sortien del CAP després de rebre una vacuna. «L'únic problema que he tingut és que la línia de telèfon estava saturada. Per demanar hora per a la vacuna hi vaig estar trucant tot el matí». També explicava que no pots triar dia i hora, sinó «agafar el que et donen. Però tenint en compte el que hi ha, això no és cap molèstia».

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook

Visites al metge

Visites metge Manresa

Demanar hora

Althaia permet programar la visita amb el teu metge.

Cartellera de cine

Bages Centre

Bages Centre

Consulta les pel·lícules i els horaris que es projecten a Manresa.

 

Guia de restaurants

Restaurants a Manresa

Restaurants a Manresa

Els millors restaurants de Manresa. Fitxes amb fotos i mapa.

 

Transport públic

Horaris bus Manresa Barcelona

Bus Manresa-Barcelona

Accedeix als horaris del servei de bus entre Manresa i Barcelona. 

 
L'últim El més llegit

Calendari laboral i escolar

Calendari laboral 2019 a Catalunya

Calendari Laboral 2020 a Catalunya

Aquí pots consultar tots els dies festius a Catalunya i el calendari escolar 2019/20