S'adjudica la gestió del primer obrador compartit d'horta públic de Manresa
La cooperativa l’Obradora de la Catalunya Central el gestionarà

Imatge de les instal·lacions al mercat Puigmercadal / Arxiu/Mireia Arso
Redacció
Manresa
La cooperativa l’Obradora de la Catalunya Central gestionarà el primer obrador compartit d'horta públic de Manresa, situat al mercat de Puigmercadal.
Ocuparà els locals 7 i 8 de l’altell del mercat municipal amb un valor estimat del contracte de 1.477.548 euros. Aquesta quantitat, segons l'Ajuntament, és l’equivalent a l’import estimat de les vendes potencials del primer any (82.086 euros) pel nombre d’anys de durada del contracte, inclosa la pròrroga, 18 anys en total.
L’anunci de la licitació es va publicar i un cop finalitzat el període de presentació de proposicions se’n va comptabilitzar una de sola que és la què ha aconseguit l'adjudicació.
- Jordi Cruyff: 'El futbol va deixar d’importar quan vaig saber que la meva filla tenia càncer
- Desarticulat el grup criminal que era el principal distribuïdor de cocaïna a l'Anoia
- Per quin motiu dijous sonaran sirenes a vuit municipis del Berguedà i el Bages?
- Amb aquest truc enginyós ja no malgastaràs més paper higiènic
- Les cinc claus per les quals les paraules de Buenafuente sobre la seva salut són un exemple a seguir
- Tallen 13 anys d’estadística de comerç tancat i obert al barri vell de Manresa fins que resulti positiva
- Buenafuente i Sílvia Abril no presentaran les campanades a TVE
- La germandat de Montserrat de Sevilla viu amb gran emoció la trobada amb la Moreneta