Segueix-nos a les xarxes socials:

Novetat: Nou Mercedes SLC

Nou Mercedes SLC: Més diversió a cel obert

Una de les icones en el segment dels roadsters compactes es rebateja amb les sigles SLC

El nou Mercedes-Benz SLC hereta un important llegat del seu antecessor. L´SLK té una nombrosa comunitat d'admiradors a tot el món i se n'han venut al voltant de 670.000 unitats des del seu llançament el 1996. La nova gamma està perfectament preparada. No només ha estat perfeccionada amb nombrosos detalls, sinó que també s'ha ampliat el ventall de motors, des del model dièsel potent i de baix consum SLC 250 d fins a l'esportista d'elit Mercedes-AMG SLC 43. L´SLC 250 d, l´SLC 300 i l´SLC 43 incorporen de sèrie el canvi automàtic amb convertidor de parell 9GTRONIC, de tarannà esportiu i confortable alhora.

Disseny exterior

En el procés de reestilització, els dissenyadors de Mercedes-Benz han accentuat encara més el caràcter esportiu d'aquest roadster de culte. Hi contribueix especialment el nou frontal. La graella del radiador alçada realça la forma del capó sagital. Tots els SLC surten de fàbrica amb graella d'efecte diamant. Les mesures de reestilització redunden en una sensació de més qualitat a l´habitacle. Alguns elements destacats són les noves motllures d'alumini clar (de sèrie) o fosc amb rectificat en efecte fibra de carboni. També s'ha redissenyat el quadre d'instruments.

Gamma de motors

El seu contemporani disseny interior integra els més sofisticats materials de tacte suau en els punts clau de contacte i detalls d'alta tecnologia per crear una atmosfera interna còmoda i acollidora per a tots els passatgers.

El generós disseny del quadre de comandaments proporciona una gran sensació d'amplitud, per a una millor funcionalitat i visibilitat del conductor. La resta del tauler central es disposa amb un disseny horitzontal amb botons i comandaments agrupats segons la lògica de la seva funció i una lleugera inclinació cap al conductor per a una òptima ergonomia. Una sèrie de pràctiques funcions de primera classe, com ara el control de temperatura automàtica dual amb sistema antibaf automàtic i mirall, i un augment del confort acústic que resulta molt d'agrair.

Motoritzacions

El nou model bàsic de la gamma és l´SLC 180, que disposa de 156 CV, que té un consum mixt homologat de 5,6 l/100 km i les seves emissions de CO2 han estat quantificades en en 127 g/km.

Per sobre d´aquest model hi ha l´SLC 200 de 184 CV i l´ SLC 300 de 245 CV, tots dos amb un motor de quatre cilindres i 1.991cm3. El campió en eficiència continua sent l´SLC 250 d dièsel de 204 CV de potència, que fa unes emissions de CO2 de 114 g/km.

El Mercedes-AMG SLC 43 compleix d´una manera impressionant la promesa de la marca AMG: «Driving Performance». El nou model combina un motor V6 biturbo de 3,0 litres, 367 CV i 520 Nm amb el tren de rodatge esportiu AMG adoptat del Mercedes-AMG SLK 55 i sotmès a diverses adaptacions. El resultat són prestacions marcadament esportives. La seva acceleració de 0 a 100 km/h es completa en només 4,7 segons.

L´SLC 180 i l´SLC 200 disposen tots dos d´un canvi manual de 6 velocitats; de manera opcional poden equipar el canvi 9GTRONIC.

En l´SLC 250d, l´SLC 300 i l´SLC 43, aquest confortable i esportiu canvi automàtic amb convertidor de parell forma part de l'equipament de sèrie.

Els cinc programes de conducció de què disposa, Confort, Sport, Sport+, Eco i Individual, poden ajustar-se de manera còmoda mitjançant la tecla Dynamic Select, que està col·locada en la secció superior de la consola central.

El programa de conducció actiu s'indica en el display multifunció de color, i figura a més a més en una finestra emergent que apareix en la unitat central.

Amb sostre o sense

El sostre retràctil de l´SLC conjuga el plaer de conduir a sostre descobert amb un confort il·limitat sota condicions meteorològiques adverses. El maneig d'aquest sostre d'accionament electrohidràulic resulta ara encara més confortable.

Si la situació en el trànsit obliga el conductor a posar-se en marxa en la seqüència d'obertura o tancament, és possible prosseguir aquest procés, que s´inicia amb el vehicle aturat, fins a una velocitat aproximada de 40 km/h.

Un equip que destaca per la seva singularitat en l´SLC és el sostre retràctil panoràmic amb Magic Sky Control: el vidre d'aquest sostre pot aclarir-se o enfosquir-se accionant només un botó. Per tant, permet gaudir sempre de la sensació de circular a cel descobert, i alhora es té la possibilitat d'enfosquir l'habitacle si la radiació solar és intensa.

Prem per veure més contingut per a tu