Segueix-nos a les xarxes socials:

NOVETAT

Mitsubishi reforça la seva presència europea

La marca constitueix una nova organització als països Baixos

Mitsubishi reforça la seva presència europea

Per refermar la seva renovada ambició en una de les regions més exigents del món, Mitsubishi Motors Corporation ha decidit establir la seva organització de Vendes i Màrqueting, a més del seu actual servei Postvenda, Accessoris i Logística, a Holanda.

El primer pilar de Mitsubishi Motors Europa el constitueix una nova organització orientada al client, que es divideix en dues ubicacions diferents als Països Baixos: Amstelveen, a prop d'Amsterdam, on s'ubica l'oficina del president i CEO, així com els departaments de Vendes, Màrqueting, Legal i de Relacions Públiques; i Born, a prop de Maastricht, on se situen els 55.000 m2 de l'European Part Center, per a les operacions de Postvenda, Finances, Recursos Humans i IT. Sota el lideratge de Bernard Loire, president i director executiu, aquesta organització integral dona la benvinguda a un nou equip de direcció executiva compost per: Frank Krol, director de Vendes; Alex Thomas, director de Màrqueting; i Ganesh Jawahar, director de Postvenda.

A més, s'ha establert un departament específic destinat al Vehicle Elèctric, per seguir reforçant la posició de lideratge al mercat europeu de l'Outlander PHEV, conquerida sense discussió des del 2013.

Prem per veure més contingut per a tu